Війська країни-агресора Росії посилили удари по залізничній інфраструктурі України, намагаючись уповільнити поставки західного озброєння, порушити вантажні та пасажирські перевезення. Про це йдеться у матеріалі Financial Times.За словами українських чиновників, російські атаки на залізницю покликані створити додаткове навантаження на економіку України воєнного часу.Financial Times пише, що залізнична система України має вирішальне значення для військових зусиль, слугуючи головною артерією для транспортування військ, техніки та зброї із Заходу на фронт. Війська країни-агресора завдають ударів по енергетичній інфраструктурі, яка підтримує цю мережу, щоб знизити обороноздатність Києва.Окрім того, Укрзалізниця з 2022 року забезпечує візити іноземних лідерів до України, везучи їх з Польщі.Видання підкреслює, що, попри російські атаки, залізничні перевезення виявилися стійкими. Безперебійний рух поїздів навіть в умовах відсутності електроенергії на ділянках забезпечують протоколи Укрзалізниці, затверджені на початку повномасштабного вторгнення, пише FT. У разі пошкодження мережі компанія залучає резервні тепловози.Уночі 17 вересня Росія завдала комплексного удару дронами по інфраструктурі залізниці, намагаючись вивести з ладу підстанції, що живлять мережу. Через знеструмлення та пошкодження вранці затримувалися близько 45 поїздів Дніпровського та Одеського напрямків, на маршрутах працювали 20 резервних тепловозів, пасажирів пересаджували на інші рейси.18 вересня в Полтавській області внаслідок нового російського обстрілу було знеструмлено кілька ділянок залізниці. Укрзалізниця знову повідомляла про затримки поїздів. Увечері 18 вересня стандартний рух відновили.Голова правління АТ Укрзалізниця Олександр Перцовський повідомляв, що Росія розпочала масовані удари по залізничній інфраструктурі, зокрема по ключових вузлових станціях, з липня 2025 року.