Німецький автомобільний концерн Mercedes-Benz повністю відключив російських дилерів від програмного забезпечення. Також доступ обмежив концерн BMW. Про це пишуть "Известия" з посиланням на пресслужбу дистриб'ютора Mercedes-Benz в Росії, компанії "МБ РУС".
В асоціації "Російські автомобільні дилери" підтвердили наявність проблем з доступом до ПЗ, причому постраждали й інші марки, пише видання.
За словами джерел газети, доступ обмежив також і концерн BMW.
"Відсутність офіційного ПЗ може збільшити терміни ремонту та обслуговування, а також створити проблеми з оновленнями для нових машин. Попри те що обійти ці обмеження способи є, водії почнуть частіше обслуговуватися в неофіційних СТО і купувати простіші моделі авто", – вважають учасники ринку.
Інформацію про те, що Mercedes-Benz повністю відключив російських дилерів від свого програмного забезпечення, підтвердили в пресслужбі "МБ РУС" – дистриб'ютора Mercedes-Benz у Росії.
Доступ, зокрема, припинено до онлайн-систем, за допомогою яких проводиться технічне обслуговування і виявлення проблем, розповіли в компанії.
"Дійсно, дилери відключені від онлайн-систем ПЗ виробника. У деяких випадках відсутність доступу до онлайн-систем призводитиме до збільшення термінів ремонту", – додали в дистриб'юторі.
У компанії також додали, що ремонт і обслуговування автомобілів буде проводитися на основі "накопиченого досвіду і знань".
"У зв'язку з відходом Mercedes-Benz AG з російського ринку АТ "МБ РУС" не має в своєму розпорядженні жодних додаткових можливостей щодо перевірки та проведення інших сервісних заходів, які встановлюють для автомобілів марки Mercedes-Benz з боку заводу-виробника", – кажуть в "МБ РУС".
При цьому проблема виникла не тільки з Mercedes, а й з BMW. Дилери обходять обмеження за допомогою стороннього ПЗ і продажів на маркетплейсах.
"За фактом термін "офіційний дилер" своє значення втрачає", – сказав співрозмовник газети.