Для створення електронної трудової книжки відомості може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник. Це можна зробити через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Про це, із посиланням на прес-службу ПФУ.
Як зазначили в прес-службі, відомості про трудову діяльність подаються через веб-портал ПФУ:
у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування; в оцифрованому вигляді – шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.
"Подаються такі відомості з обов'язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію", – зазначили в прес-службі.